Problemer med Bland-Selv

YouSee har i øjeblikket problemer med deres Bland-Selv service, hvilket jo er ekstra uheldigt nu hvor mange har skiftet til netop det efter Discoverys kanaler er væk.
Vi har i dag modtaget følgende information fra YouSee:

“Vi er rigtig langt med at løse den tekniske fejl i Bland Selv, og derfor vil langt de fleste kunder nu kunne komme ind i Bland Selv-shoppen og tilvælge nye kanaler og streamingtjenester.
Henover weekenden har mange været inde og vælge nye tv-kanaler og streamingtjenester. Der er dog fortsat perioder, hvor jeres beboere og medlemmer desværre kan opleve, at de ikke kan komme ind. Det skyldes, at vi pt. begrænser adgangen for at sikre at alle kunder, der kommer ind i Bland Selv-shoppen, får en god oplevelse. Hvis de ikke kan komme ind, er den bedste løsning at prøve igen senere

Discoverys kanaler kan optage point i Bland Selv-pakken
Nogle kunder kan opleve at deres Bland Selv-point ikke er ændret. Det skyldes, at de fortsat har en eller flere af Discoverys kanaler, som tæller med i deres point.
Løsningen er, at jeres beboer/medlem i deres Bland Selv-shop fravælger den eller de Discovery-kanaler, der fortsat ligger i deres Bland Selv-pakke – og optager point. Jeres beboer/medlem har ikke adgang til selve kanalen – kanalen er blot synlig i shoppen og optager derfor Bland Selv-point.

Vi arbejder fortsat på højtryk for at løse fejlen helt og beklager, at vi endnu ikke kan sætte en tidshorisont på, hvornår vi er i mål. 
Via yousee.dk/driftsinformation kan man til enhver tid holde sig opdateret om, hvor langt vi er med fejlretningen.
Vi beklager de gener, fejlen har medført, og vil sikre at I løbende modtager information om udviklingen.

Venlig hilsen
YouSee Foreningssalg