YouSee: Bredbåndstelefoni flyttes til andet regningssystem

Dette vedrører kun medlemmer med bredbåndstelefoni.

Følgende meddelelse er modtaget fra YouSee, og formidles hermed videre til medlemmerne.

I perioden 1. – 22. marts flytter vi alle abonnementer på Bredbåndstelefoni til et andet regningssystem, så vores kunder fremover får én samlet regning på bredbåndstelefoni, bredbånd og evt. tv. Der sker ingen ændringer i kundens abonnement.

Betalingen for bredbåndstelefoni følger herefter betalingen for

bredbånd/tv. Hvis en kunde fx betaler for bredbånd/tv kvartalsvis, betaler han/hun fremover også for sin bredbåndstelefoni kvartalsvis. Derudover vil betalingen for bredbåndstelefoni også komme til at følge den betalingsaftale, som kunden har valgt på sit bredbånd/tv.

Telefoniforbrug kan ikke ses i Mit YouSee
For at samle det hele i ét regningssystem, bliver vi nødt til at lukke for dele af Mit YouSee den 1. februar. Det betyder, at kunderne ikke kan se deres telefoniforbrug, før deres abonnement er flyttet til det andet regningssystem i marts. De vil dog fortsat kunne se alle de øvrige produkter i Mit YouSee i perioden.

Kunderne vil modtage en særskilt opsamlingsregning for Bredbåndstelefoni ca. 1 uge efter de har flyttet regningssystem:

Ved betaling hver måned dækker regningen for Bredbåndstelefoni i april plus eventuel samtaleforbrug uden for abonnementet fra 1. februar.
Ved kvartalsvis betaling dækker regningen for Bredbåndstelefoni i april, maj og juni plus eventuel samtaleforbrug uden for abonnementet fra 1. februar.